Ansøgning om midler fra Udviklingsforeningen
Formål
Udviklingsforeningens formål er at at samle de kooperative byggevirksomheder og understøtte medlemsvirksomhedernes interesser og behov indenfor uddannelse, efteruddannelse, faglig/teknisk udvikling samt varetage og fremme medlemmernes erhvervspolitiske interesser. Udviklingsforeningens formål er endvidere at varetage samarbejdet med de øvrige bygge- og anlægsorganisationer i Danmark.
Hvem kan søge?
Alle medlemsvirksomheder i Kooperationen kan søge.
Hvad kan der søges om?
- støtte til nyudvikling af produkter og markedsanalyser
- støtte til nye initiativer og forsøg indenfor den kooperative bevægelse.
- uddannelse, såfremt uddannelsen er tværfaglig og ikke er en almindelig ”hyldevare” i det ordinære uddannelsessystem.
- virksomhedsudvikling
- etablering af kooperativ virksomhed
Hvordan søger man?
Der anvendes ikke ansøgningsskema. En ansøgning skal indeholde:
- en udførlig beskrivelse af den aktivitet der søges om midler til
- et specificeret budget, med angivelse af evt. egen finansiering og/eller anden medfinansiering
- angivelse af det beløb der søges om
Ansøgning sendes til sekretariatet i Kooperationen – kontakt@kooperationen.dk
Ansøgninger behandles løbende sådan, at ansøgninger der er indsendt mindst 3 uger inden et møde i Udviklingsforeningens bestyrelse, vil blive behandlet. Indsendes en ansøgning senere end 3 uger inden et møde vil behandling af ansøgningen som udgangspunkt først finde sted på næste møde i bestyrelsen.
Udviklingsforeningens bestyrelse træffer endelig beslutning om en ansøgning.
Yderligere oplysninger om hvordan man kan søge om midler fra Udviklingsforeningen kan læses her.