Seminar om økonomisk markedsføring

29. november 2018 kl. 09:00 - 14.30

Socialøkonomiske virksomheder bugner af gode historier og gode grunde til at handle med dem. Men hvordan får man fortalt historierne på en måde, så de potentielle kunder hører efter – og køber? Kom og få inspiration til markedsføringsarbejdet i jeres socialøkonomiske virksomhed.

Tid & Sted
29. november, kl. 9 – 14.30
AarhusSalen, Skt. Knuds Torv 3, 1. sal, 8000 Aarhus
Dagen arrangeres af netværket Socialøkonomi Midtjylland som en del af projektet Rummelig Imidt.

På programmet har vi blandt andet:

Få de gode historier ud over rampen, v. Stine Bjerre Herdel, kreativ chef, Børsen
Stine hjælper til daglig nogle af landets største virksomheder med at finde og fortælle deres gode historier. Stine vil fortælle om, hvordan Børsen Creative arbejder med markedsføring og storytelling. Herefter vil hun stå for en workshop, hvor deltagere kan få hjælp og sparring til at blive skarpere på, hvilke af jeres gode historier, der er de bedste, når I skal kommunikere med jeres kunder – og hvordan I får dem fortalt bedst muligt.

Hvordan skaber man et socialøkonomisk brand? v. Anja Kure, Settlementet
Anja er forretningsudvikler i Settlementet, hvor hun har ansvar for at udvikle Settlementets fem butikker i det nye Saxogade. Anja vil inspirere os med gode eksempler på, hvordan man kan opbygge et unikt og sammenhængende brand med udgangspunkt i sin socialøkonomiske profil.

Tilmeld dig her